Referencias
Referencias
- Alston, C. (2017). com. Obtenido de Correlational Studies in Psychology: Examples, Advantages & Types: study.com.
- Ary, D., Jacobs, L. C., Razavieh, A., & Sorensen, C. K. (2009). Introduction to Research in Education. Belmont: Wadsworth.
- Goodwin, C. J., & Goodwin, K. A. (2017). Research In Psychology Methods and Design. Lightning Source Inc.: WIley.
- Kowalczyk, D. (2015). com. Obtenido de Correlational Research: Definition, Purpose & Examples: study.com.
- Price, P. C., Jhangiani, R. S., & Chiang, I.-C. A. (2017). Correlational Research. Obtenido de What Is Correlational Research?: opentextbc.ca.
- Raulin, G. &. (2013). Graziano & Raulin Research Methods (8th edition). Obtenido de Example of Correlational Research: graziano-raulin.com.
- Ahn, S., Ames, A. & Myers, N. (2012). A Review of Meta-Analyses in Education: Methodological Strengths and Weaknesses. Review of Educational Research, 82(4), 436-476.
- American Psychological Association (2008). Reporting standards for research in psychology: Why do we need them? What might them be? American Psychologist, 63, 839-851.
- Hernández, R. & Mendoza, Ch. (2018). Concepción o Elección del Diseño de investigación en la Ruta Cuantitativa: El Mapa. En Hernández, R. & Mendoza, Ch. (Eds). Metodología de la Investigación. Las Rutas Cuantitativa, cualitativa y mixta. (pp. 148-192) México. McGraw Hill.
- Hernández, R. & Mendoza, Ch. (2018). Elección del Diseño o Abordaje de investigación en la Ruta Cualitativa. En Hernández, R. & Mendoza, Ch. (Eds). Metodología de la Investigación. Las Rutas Cuantitativa, cualitativa y mixta. (pp. 522-567) México. McGraw Hill.
Comentarios
Publicar un comentario